مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 15:102021-03-06سياسي

نقش زنان حماسه آفرین از تاریخ حذف نشود


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نقش زنان در حماسه آفرینی عرصه های مختلف نبایستی حذف و یا نادیده گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام یوسف علی شکری ظهر امروز در یادواره لشکر فرشتگان تاریخ ساز، بزرگداشت 483 شهید و 391 زن جانباز لرستان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای زن، اظهار کرد: باید از زنانی که در بحبوحه بمباران و موشک باران ها حضور مردان در جبهه، پایداری کرده و دشمن را در طرحی که برای به ستوه آوردن مردم به کار برده بود، شکست دادند تقدیری در سطحی وسیع باید انجام می گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل جایگاه شهید را برای ما آن چنان که باید تعریف کردند؛ از مزار شهدا که آن را دارالشفاء نامیدند و از خانواده های شهدا که بارها مقام معظم رهبری تاکید بر تکریم آن ها دارند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حماسه آفرینی شهدا و جانبازان و بنیان نهادن بنایی محکم، افزود: این انقلاب آنچنان مستحکم شده که دشمن پس از 42 سال هیچ غلطی نمی تواند بکند و هر زمان به فکر نقشه ای شوم می افتد، عمق پایداری زنان را می بیند، زنانی که مردانه ایستاده و دین در وجود آن ها نهادینه شده است.

حجت الاسلام شکری با بیان اینکه دشمن بهتر از ما، خودمان را شناخته، گفت: امروز دشمنان عمق بصیرت را در مردم ایران دیده و از ماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش زنان حماسه آفرین از تاریخ حذف نشود

نقش زنان حماسه آفرین از تاریخ حذف نشود