مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:452021-03-06دانش

آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1400 اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت مجدد ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1400 در دوره های روزانه، نوبت دوم شبانه ، نیمه حضوری، مجازی، - سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای آخرین فرصت داوطلبان کنکور سراسری 1400 برای ثبت نام یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت مجدد ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1400 در دوره های روزانه، نوبت دوم شبانه ، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 24 امروز، شنبه 16 اسفند ماه پایان می یابد.

داوطلبان لازم است در این فرصت باقیمانده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه های سازمان سنجش به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

در فرصت باقیمانده داوطلبانی که پیش از این برای شرکت در کنکور سراسری 1400 اقدام کرده اند در صورت لزوم می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

گفتنی است؛ داوطلبانی که تا ساعت 24 امروز، 16 اسفندماه برای ثبت نام اقدام می کنند مشمول پرداخت هزینه ای بابت تأخیر در ثبت نام (هزینه مازاد) نمی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1400 اعلام شد

آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1400 اعلام شد