مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:402021-03-06اجتماعي

متروی تهران جزء ایمن ترین متروهای جهان است


معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران به مناسبت بیست و دومین سالگرد بهره برداری از متروی تهران و حومه با تقدیر از تلاش های پرسنل این شرکت گفت: - متروی تهران اکنون جزء ایمن ترین متروهای جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشمی امروز (شنبه) ضمن بازدید از هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی و صنایع تجهیزات و خدمات وابسته گفت: این نمایشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده و دست آوردهای خوبی در آن به نمایش گذاشته شده است.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از شرکت هایی که در این نمایشگاه غرفه دارند به نوعی پیمانکاران ساخت و بهره برداری از مترو هستند، افزود: برگزاری این نمایشگاه، شرایط تعامل بهتر بین این شرکت ها را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از شرکت های حمل و نقل ریلی به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار آسیب هایی شده اند و با مقاومت در برابر سختی ها همچنان به خوبی در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: ما به عنوان کارفرما وظیفه خود می دانیم که حداکثر حمایت را از این شرکت ها داشته باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه امروز (16اسفندماه) بیست و دومین سالگرد بهره برداری از متروی تهران و حومه است، افزود: در این 22 سال اتفاقات خوبی در زمینه بهره برداری از مترو انجام شده و پیشرفت های زیادی در این زمینه داشتیم که شاید رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی تهران جزء ایمن ترین متروهای جهان است

متروی تهران جزء ایمن ترین متروهای جهان است