مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-06اقتصادي

80 درصد طراحی کارخانه های فولاد توسط مهندسان داخلی انجام می شود


مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان اعلام کرد: در حال حاضر در بخش مهندسی 80 درصد طراحی کارخانه های فولادی توسط مهندسان و متخصصان داخلی انجام می شود و 20 درصد بقیه مربوط به استفاده از آخرین تکنولوژی های روز جهان است.

- مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان اعلام کرد: در حال حاضر در بخش مهندسی 80 درصد طراحی کارخانه های فولادی توسط مهندسان و متخصصان داخلی انجام می شود و 20 درصد بقیه مربوط به استفاده از آخرین تکنولوژی های روز جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام روابط عمومی گروه مالی بانک گردشگری ، محمدحسین بصیری گفت: تحریم صنعت فولاد ایران در بخش فروش به دلیل نیازهای داخلی و کشورهای همجوار و همچنین تقاضای رو به گسترش بازار چین، هیچ گونه مشکلی در این خصوص برای کشور نداشته و حتی در این دوره تولید فولاد افزایش یافته است.

وی با اشاره به دستاوردهای ایران در بومی سازی تجهیزات و قطعات مورد نیاز صنعت فولاد تصریح کرد: در حوزه تامین قطعات یدکی، تحریم، باعث رشد و شکوفایی صنعت بومی سازی شده که این موضوع باعث کاهش نیاز به شرکت های خارجی شده است.

بصیری با بیان اینکه شرکت های توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان، شرکت احیا استیل فولاد بافت و مجتمع فولاد صنعت بناب از زیرمجموعه های هلدینگ ماهان هستند، گفت: این شرکت ها با وجود مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد طراحی کارخانه های فولاد توسط مهندسان داخلی انجام می شود

80 درصد طراحی کارخانه های فولاد توسط مهندسان داخلی انجام می شود