مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-06سياسي

تداوم کمک مؤمنانه کاشانی ها با توزیع ماهیانه 2000 هزار بسته معیشتی


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: به صورت میانگین ماهانه 2 هزار بسته معیشتی از ابتدای سال تاکنون در بین نیازمندان در کاشان توزیع شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، کریم اکبری ظهر امروز در جلسه هماهنگی کمک مؤمنانه ضمن گرامیداشت شهدای امنیت، مدافع حرم و دفاع مقدس اظهار کرد: به صورت میانگین ماهانه 2 هزار بسته معیشتی از ابتدای سال تاکنون در بین نیازمندان در کاشان توزیع شده است، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: برای ایام عید برنامه ریزی هایی شده و با کمک مجموعه های شهرستان خانواده هایی که از لحاظ معیشتی مشکل دارند بتوانیم این کار را با جدیت پیگیری و انجام دهیم.

وی با اشاره فرمایشات رهبر معظم انقلاب همزمان با درخت کاری مبنی بر اینکه باید به مشکلات مردم رسیدگی شود، افزود: وظیفه خود می دانیم که این کار را به صورت جدی پیگیری و بخشی از مشکلات مردم را با اهدای بسته های معیشتی حل کنیم.

اکبری با بیان اینکه، جوهره های انسان ها سرمایه های نهفته ای در وجود انسان هاست که در تحولات اجتماعی بروز پیدا می کند، تصریح کرد: در دوران کرونا ظرفیت عظیم مردمی را پای خدمت رسانی به جامعه شاهد بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به اینکه، پیرو فرمایشات رهبر انقلاب قرارگاه رزمایش مؤمنانه در کاشان تشکیل شد، گفت: در سال جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کمک مؤمنانه کاشانی ها با توزیع ماهیانه 2000 هزار بسته معیشتی

تداوم کمک مؤمنانه کاشانی ها با توزیع ماهیانه 2000 هزار بسته معیشتی