مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-06سياسي

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد زنگ خطر است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک کاهش یافته و در شرایطی که کرونای انگلیسی هم وجود دارد این زنگ خطر و هشداری جدی است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک کاهش یافته و در شرایطی که کرونای انگلیسی هم وجود دارد این زنگ خطر و هشداری جدی است.

حسین کلانتری در یکصد و بیست دومین نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا ضمن عرض تسلیت شهادت دکتر محمد زارع و قدردانی از تلاش های مداوم و شبانه روزی کادر درمان، پرستاری و خدماتی و دستگاه های متولی مقابله با کرونا، شهادت دکتر زارعی را نمونه ایثار و فداکاری و خدمت بی ریا و صادقانه دانست و گفت: امیدواریم با شهادت این پزشک که جان خود را فدای سلامت مردم کرد مردم نیز پیام سلامت را به درستی درک کنند.

با بیان اینکه خواستار تعطیل شدن اصناف نیستیم اما باید صنوفی که فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک را رعایت نمی کنند، بیان کرد: سازمان صنعت معدن و تعزیرات و امور صنفی وضعیت اصناف را کنترل کنند با توجه به اینکه نزدیک ایام عید نوروز هستیم باید تلاش کنیم تا رعایت دستورالعمل های بهداشتی بهتر از قبل کنترل شود تا مردم نسبت به سال گذشته عید بهتری را سپری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد زنگ خطر است

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد زنگ خطر است