مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-06سياسي

روایتی از محصولات تقلبی پزشکی در «میکروفن مخفی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، موسی نظری تهیه کننده برنامه زاویه پنهان که از رادیو سلامت پخش می شود، درباره این برنامه توضیح داد: همیشه تبلیغات کاذب در حوزه موضوعات سلامت، - برنامه زاویه پنهان در قالب آیتمی با نام میکروفن مخفی به سراغ کسانی می روند که محصولات تقلبی را روانه جامعه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، موسی نظری تهیه کننده برنامه زاویه پنهان که از رادیو سلامت پخش می شود، درباره این برنامه توضیح داد: همیشه تبلیغات کاذب در حوزه موضوعات سلامت، بهداشت و پزشکی زیاد است، به ویژه در سال های اخیر به خاطر گستردگی فضای مجازی، سودجویان این حوزه بیشتر وارد عمل شده اند و همین موضوع باعث شده تا برخی مردم درگیر خریداری محصولات کاذب شوند و بعد از عوارض به پزشک مراجعه می کنند.

به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در قالب برنامه زاویه پنهان به چنین اتفاقاتی بپردازیم.

وی با اشاره به موضوع کرونا یادآور شد: به عنوان نمونه از زمانی که کرونا وارد شد سودجویان در قالب تبلیغات کاذب تاکید کردند که دارو های سنتی کشف کردند که راه حل درمان کرونا است و یا مواردی از این قبیل زیاد مطرح می شد.

ما این موضوع را با کارشناس مربوطه مطرح می کنیم و مردم می توانند سئوالات شان را بپرسند و پاسخ صحیح را از یک منبع موثق دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از محصولات تقلبی پزشکی در «میکروفن مخفی»

روایتی از محصولات تقلبی پزشکی در «میکروفن مخفی»