مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-06سياسي

نماینده ایران در نشست شورای حکام یاد شهید فخری زاده را زنده کرد


کاظم غریب آبادی نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین بیان داشت: شواهد واضح، حاکی از این است که رژیم صهیونیستی اسراییل در پشت ترور جنایتکارانه دکتر محسن فخری زاده قرار دارد و می بایست به خاطر چنین جنایت غیرانسانی، - پاسخگو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سفیر ایران در وین با ایراد سخنانی در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، یاد شهید محسن فخری زاده دانشمند ممتاز هسته ای ایران را زنده و تصریح کرد که عوامل این اقدام جنایتکارانه باید پاسخگو باشند.

کاظم غریب آبادی نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین بیان داشت: در حالی که جمهوری اسلامی ایران قویا متعهد به تعقیب یک برنامه صلح آمیز هسته ای می باشد، یک دانشمند هسته ای دیگر ایران نیز ترور شد.

وی افزود: شواهد واضح، حاکی از این است که رژیم صهیونیستی اسراییل در پشت ترور جنایتکارانه دکتر محسن فخری زاده قرار دارد و می بایست به خاطر چنین جنایت غیرانسانی، پاسخگو شود.

سفیر کشورمان عنوان کرد: با در نظر گرفتن پیامدهای ناگوار چنین اقدام وحشتناک و پیامدهای تحریک برانگیز و خطرناک آن بر صلح و امنیت بین المللی و اینکه تروریسم به عنوان یک چالش جدی برای جامعه جهانی نیاز به واکنش جمعی دارد، ما کشورهای عضو و آژانس را فرا می خوانیم تا به تعهدات خود ذیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایران در نشست شورای حکام یاد شهید فخری زاده را زنده کرد

نماینده ایران در نشست شورای حکام یاد شهید فخری زاده را زنده کرد