مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-06اقتصادي

پرداخت بیش از 69 میلیارد تسهیلات کرونا به حمل و نقل عمومی سیستان وبلوچستان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و جاده ای سیستان و بلوچستان از پرداخت بیش از 69 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به فعالان حمل و نقل عمومی مسافربری سیستان و بلوچستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل راهداری و جاده ای استان، تیمور باقری اظهار کرد: 69 میلیارد و 360 میلیون ریال تسهیلات در سال جاری به رانندگان سواری، اتوبوسی ومینی بوس برون شهری و شرکتهای حمل و نقل عمومی مسافربری این استان که در ایام شیوع کرونا دچار خسارت شده اند، پرداخت شد.

وی افزود: با توجه به ضرر رانندگان و شرکت های حمل و نقل عمومی مسافربری استان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تسهیلات بانکی به مبلغ 120 میلیون ریال برای بنگاه های آسیب دیده( به ازای هر نفر شاغل) و 60 میلیون ریال برای رانندگان بیمه شده در این بخش در نظر گرفته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا 13 شرکت بخش حمل و نقل عمومی مسافربری و 2673 راننده سیستان و بلوچستان در سامانه کارا ثبت نام کردند که تاکنون به 1126 راننده فعال این بخش 67 میلیارد و 560 میلیون ریال و به چهار شرکت با اشتغالزایی 15 نفر یک میلیارد و 800 میلیون ریال پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 69 میلیارد تسهیلات کرونا به حمل و نقل عمومی سیستان وبلوچستان

پرداخت بیش از 69 میلیارد تسهیلات کرونا به حمل و نقل عمومی سیستان وبلوچستان