مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 18:252021-03-05اجتماعي

انجام تست کرونا در پایانه های خوزستان اجباری شد


رییس عملیات قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا در خوزستان گفت: بر اساس مصوبه این ستاد انجام تست کرونا برای تمامی مسافران در پایانه های استان اجباری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ولی اله حیاتی جمعه شب پس از پایان نشست فوق العاده ستاد مبارزه با کرونای استان خوزستان در محل استانداری به خبرنگاران گفت: برای کنترل این بیماری در استان مراکز انجام تست در فرودگاه، راه آهن و پایانه های مسافر استان مستقر شده و از مسافران پیش از ورود به وسائط نقلیه عمومی برون شهری تست کرونا گرفته می شود.

وی اضافه کرد: مسافران بدون داشتن نتیجه تست کرونای منفی اجازه سوار شدن بر وسائط نقلیه عمومی از قبیل هواپیما، قطار و اتوبوس بین شهری ندارند و در صورت تخلف با افراد برخورد قانونی می شود.

وی گفت: طبق مصوبات امشب ستاد، کنترل گلوگاههای استان شدیدتر می شود و از امشب نیروهای بیشتری در مبادی خروجی و ورودی استان خوزستان به خصوص شهرهای قرمز و نارنجی استان مستقر و ورود و خروج خودروها کنترل شدید خواهد شد.

حیاتی اضافه کرد: بر اساس این مصوبه از امشب از خروج خودروهای با پلاک بومی از استان جلوگیری خواهد شدو خودروهای با پلاک غیر بومی اجازه ورود به شهرهای استان را نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تست کرونا در پایانه های خوزستان اجباری شد

انجام تست کرونا در پایانه های خوزستان اجباری شد