مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-05فرهنگي

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات از شهر زلزله زده سی سخت


مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات گفت: سی سخت یکی از شهرهای خوش نام و آوازه و دارای مردمانی با فرهنگ است.

- خداداد غریب پور افزود: سی سخت یکی از شهرهای خوش نام و آوازه و دارای مردمانی با فرهنگ است، همین که در این مدت زلزله در این شهر سرقت نداشتیم خود نشان خوبی از همراهی خوب مردم و دلسوزی آن ها با یکدیگر و البته جای تقدیر از مسئولان دارد.

وی تصریح کرد: رخداد تلخ سقوط هواپیمای یاسوج را همه در ذهن داریم، با جست وجوی ساده در اینترنت خبرها، تصاویر و فیلم های متعددی از کمک مردم این خطه در آن زمان را می توانیم بیینیم، آن زمان و حتی در زلزله شدید یاسوج مردم دنا در کمک به همنوع بسیار عالی درخشیدند و الان نوبت دیگران و سایر مردم ایران بود که این مردم نجیب را همراهی کنند و انصافاً چنین هم شد.

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات اظهار کرد: جای خوشبختی فراوان است که هیچکس در این زلزله فوت نشد اگرچه دل همه ما از زلزله سی سخت و رنج مردمش ناراحت شد اما یک طرف موضوع و سلامت ماندن مردم آن باعث تسکین آلام شده است.

غریب پور ادامه داد: بنده حامل پیامی از سوی دکتر صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران برای مردم سی سخت هستم، ایشان به واسطه برخی مشغله ها علیرغم میل باطنی نتوانستند امروز در جمع ما باشند، بانک صادرات هم در راستای مسئولیت های اجتماعی خود به زودی طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات از شهر زلزله زده سی سخت

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات از شهر زلزله زده سی سخت