مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 16:002021-03-05سياسي

جزییاتی از خنثی سازی هواپیماربایی پرواز 334/ تقدیر از گارد امنیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به خنثی سازی هواپیماربایی در مسیر اهواز - مشهد، گفت: - محمدحسن ذیبخش با تقدیر از زحمات گارد امنیت پرواز سپاه در خنثی سازی توطئه هواپیماربایی پرواز 334، گفت: با اقدام به موقع نیرو های امنیتی سپاه، هواپیماربایان دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به خنثی سازی هواپیماربایی در مسیر اهواز - مشهد، گفت: عامل هواپیماربایی بازداشت شده است.

محمدحسن ذیبخش اظهار داشت: پرواز 334 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از نوع فوکر 100 در مسیر اهواز به مشهد در موقعیت اصفهان تهدید به بمب گذاری شد و پرواز سریعاً در ساعت 22:40 به فرودگاه اصفهان تغییر مسیر داد.

وی با بیان اینکه این پرواز 63 مسافر و 9 خدمه پرواز داشت، افزود: خلبان ضمن اعلام وضعیت فوق العاده درخواست فرود در اصفهان داشت که بدون مشکل فرود آمد و سپس هواپیما به منطقه امن هدایت و مسافران پیاده شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: با اقدام به موقع نیرو های امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هواپیماربایان دستگیر شدند و هواپیما مورد بازرسی امنیتی قرار گرفت و همچنین در دستوری ویژه بازرسی های فرودگاه ها در ترمینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از خنثی سازی هواپیماربایی پرواز 334/ تقدیر از گارد امنیت

جزییاتی از خنثی سازی هواپیماربایی پرواز 334/ تقدیر از گارد امنیت