مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-05اقتصادي

اطلاع رسانی دستاوردها باید از مدل پوشش محور به تولید محور تبدیل شود


مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه: رسانه ها به عنوان یاور و همراه بنگاه های اقتصادی در همه سطوح در کنار ما هستند و همسویی نگاه بنده با نظرات رسانه ها و اینکه از پوشش محوری در اخبار به تولید محوری برسیم را به فال نیک می گیرم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فولاد مبارکه، هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در نشستی با مدیران مسئول روزنامه های استان اصفهان با اشاره به رویکرد روابط عمومی شرکت فولادمبارکه نسبت به رسانه ها اظهار کرد: رسانه ها به عنوان یاور و همراه بنگاه های اقتصادی در همه سطوح در کنار ما هستند و همسویی نگاه بنده با نظرات رسانه ها و اینکه از مدل پوشش محوری در اخبار به تولید محوری برسیم را به فال نیک می گیرم.

ما باید از پتانسیل تمام رسانه ها استفاده کنیم و در این راه به یقین در رویکرد خود، ارتباطات گسترده ای با خبرنگارها و رسانه ها داریم.

خلاقیت و استفاده از فرم های جدید در تولیدات رسانه ای فولاد مبارکه وی با اشاره به گسترش دامنه رسانه ها نسبت به گذشته گفت: در حال حاضر تعریف از رسانه با گذشته بسیار متفاوت شده است؛ ادبیات رسانه ها با گذشته فرق دارد و شرایط به گونه ای شده که هر شخص در قالب شهروند خبرنگار می تواند فعالیت رسانه ای داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی دستاوردها باید از مدل پوشش محور به تولید محور تبدیل شود

اطلاع رسانی دستاوردها باید از مدل پوشش محور به تولید محور تبدیل شود