مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-05بين الملل

آمریکا و انگلیس تحریم های بیشتر علیه روسیه را بررسی می کنند


آمریکا و انگلیس در حال سنجیدن اعمال مجازاتهای بیشتر علیه روسیه از بابت استفاده از تسلیحات شیمیایی با گزینه هایی اعم از اعمال تحریم علیه الیگارشیها تا اقدام افراطی هدف گرفتن بدهی حاکمیتی این کشور هستند.

- آمریکا و انگلیس در حال سنجیدن اعمال مجازاتهای بیشتر علیه روسیه از بابت استفاده از تسلیحات شیمیایی با گزینه هایی اعم از اعمال تحریم علیه الیگارشیها تا اقدام افراطی هدف گرفتن بدهی حاکمیتی این کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بلومبرگ، مقامهای انگلیسی قصد اصرار کردن به سازمان منع تسلیحات شیمیایی به منظور تداوم اعمال فشار بر روسیه با هدف پاسخگو بودن از بابت استفاده از مواد شیمیایی ممنوعه را دارند و در هفته های آینده تدابیری بالقوه را نزد همپیمانان مهم اروپایی شامل فرانسه و آلمان مطرح خواهند کرد.

دولت بایدن اولین تحریم هایش علیه روسیه را روز سه شنبه اعلام کرده و کرملین را به بهانه مسموم کردن و محبوس ساختن آلکسی ناوالنی، رهبر مخالفان دولت روسیه مجازات کرد.

این مجازاتها مشابه با تحریمهای اعمال شده از سوی اتحادیه اروپا و انگلیس بود که عمدتا مقامهای ارشد مجری قانون در روسیه و مقامهای دیگر نزدیک به ولادیمیر پوتین رییس جمهور این کشور را هدف گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و انگلیس تحریم های بیشتر علیه روسیه را بررسی می کنند

آمریکا و انگلیس تحریم های بیشتر علیه روسیه را بررسی می کنند