مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-05بين الملل

عرضه جهانی حق پخش «قصیده گاو سفید»/ ایده فیلم چگونه شکل گرفت؟


در حالی که «توتم فیلمز» امتیاز پخش بین المللی فیلم «قصیده گاو سفید» را به بازارهای متعددی فروخته است، مریم مقدم و بهتاش صناعی ها سازندگان فیلم درباره آن صحبت کردند.

- در حالی که توتم فیلمز امتیاز پخش بین المللی فیلم قصیده گاو سفید را به بازارهای متعددی فروخته است، مریم مقدم و بهتاش صناعی ها سازندگان فیلم درباره آن صحبت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، قصیده گاو سفید تنها نماینده ایران در جشنواره برلین امسال است.

روز پیش اعلام شد توتم فیلمز مستقر در پاریس، حق پخش بین المللی این فیلم را به کشورهای برزیل، ژاپن، فرانسه، پرتغال، اسکاندویناوی، یوگسلاوی سابق، جمهوری چک و اسلووکی، یونان، لهستان و تایوان فروخته است.

مریم مقدم بازیگر ایرانی که پیش از این با فیلم پرده بسته در این جشنواره حضور داشت، این بار به عنوان بازیگر اصلی قصیده گاو سفید بازگشته است در حالی که علاوه بر بازیگری، کارگردانی و نویسندگی مشترک آن را نیز در کنار همسرش بهتاش صناعی ها بر عهده داشته است.

این فیلم بلند با تمرکز بر یک شخصیت مرکزی قوی به نام مینا ساخته شده که مادری مجرد و مبارز است که یک دختر ناشنوا دارد و با عواقب یک بی عدالتی مقابله می کند: شوهرش بابک به جرمی که مرتکب نشده اعدام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه جهانی حق پخش «قصیده گاو سفید»/ ایده فیلم چگونه شکل گرفت؟

عرضه جهانی حق پخش «قصیده گاو سفید»/ ایده فیلم چگونه شکل گرفت؟