مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-05بين الملل

«نتانیاهو» در سفر به کشورهای عربی به دنبال اهداف انتخاباتی است


سخنگوی جنبش «حماس» با اشاره به تصمیم «نتانیاهو» برای سفر به چند کشور عربی، گفت: نتانیاهو در جریان این سفرها قصد دارد شانس پیروزی خود در انتخابات را بالا ببرد.

- سخنگوی جنبش حماس با اشاره به تصمیم نتانیاهو برای سفر به چند کشور عربی، گفت: نتانیاهو در جریان این سفرها قصد دارد شانس پیروزی خود در انتخابات را بالا ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العهد، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به چند کشور عربی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به برخی کشورهای عربی که اخیراً توافق عادی سازی روابط را با این رژیم به امضا رساندند، با هدف بالابردن شانس پیروزی او در انتخابات پیش روی کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اتخاذ شده است.

حازم قاسم افزود: بار دیگر ثابت شد که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی صرفاً در راستای خدمت به اهداف این رژیم خواهد بود و هیچ منفعتی برای هیچ کشوری عربی ندارد و ماحصل آن تنها وارد آوردن ضرری راهبردی به مسأله فلسطین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نتانیاهو» در سفر به کشورهای عربی به دنبال اهداف انتخاباتی است

«نتانیاهو» در سفر به کشورهای عربی به دنبال اهداف انتخاباتی است