مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-05دانش

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری


رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه 55 درصد داوطلبان آزمون دکتری 1400 مرد هستند، گفت: نتیجه اولیه این آزمون دهه آخر فروردین ماه اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر ابراهیم خدایی صبح امروز در حاشیه برگزاری آزمون دکتری سال 1400 در دانشگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران به جزییات برگزاری این آزمون اشاره کرد و گفت: تعداد 185 هزار و 69 نفر برای شرکت در آزمون دکتری ثبت نام کرده اند که 45 درصد زن و 55 درصد آنها مرد هستند و تعداد ثبت نام کنندگان نسبت به سال گذشته تعداد 5365 نفر بیشتر است.

وی در ادامه با بیان اینکه بیشترین داوطلب در رشته علوم انسانی و کمترین داوطلب در رشته زبان است، تصریح کرد: آزمون ورودی مقطع دکتری در 210 حوزه امتحانی و 110 شهرستان با فاصله یک متر و نیم در چینش صندلی ها برگزار می شود و ناظرین بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت تعیین شدند قبل و حین برگزاری آزمون ناظر بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی هستند.

دکتر خدایی تاکید کرد: در واقع تمام عوامل اجرایی ماسک و دستکش دارند و بازرسی توسط راکت دستی انجام شد؛ همچنین بازرسی بدنی به صورت سنتی قدیمی نیست و با توجه به اینکه تجربه برگزاری آزمون کرونایی را داشتیم از تجربه های آزمون قبلی استفاده می کنیم که ان شاءلله آزمون بهتری را نسبت به گذشته خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری