مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-05دانش

پروتکل های سخت گیرانه آزمون دکتری در استان خوزستان/دلیل حذف برخی کد رشته ها


وزیر علوم از افزایش حوزه های برگزاری آزمون دکتری 1400 در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: امسال پروتکل های سخت گیرانه تری در خوزستان اعمال کردیم.

- وزیر علوم از افزایش حوزه های برگزاری آزمون دکتری 1400 در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: امسال پروتکل های سخت گیرانه تری در خوزستان اعمال کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی صبح امروز در حاشیه بازدید از برگزاری آزمون دکتری 1400 حوزه دانشگاه شهید بهشتی به اجرای کامل پروتکل های بهداشتی این آزمون اشاره کرد و گفت: امروز آزمون متمرکز دکتری سال 1400 در کشور برگزار می شود و بیش از 195 هزار داوطلب در این آزمون شرکت کردند و در 100 حوزه آزمون خود را می دهند.

وی در ادامه به افزایش حوزه های برگزاری آزمون دکتری 1400 اشاره کرد و افزود: سال گذشته تعداد حوزه های برگزاری آزمون دکتری 60 حوزه بود اما به دلیل افزایش فاصله صندلی ها و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی تعداد حوزه ها امسال افزایش پیدا کرده است.

وزیر علوم همچنین خاطرنشان کرد: در استان خوزستان پروتکل های سخت تری برای برگزاری آزمون دکتری در نظر گرفتیم و امسال توصیه شد تعداد حوزه های برگزاری آزمون در این استان افزایش یابد.

دکتر غلامی همچنین تاکید کرد: حدود 45 درصد داوطلبان دکتری زنان و 55 درصد نیز آقایان تشکیل می دهند البته تعداد آقایان در دو تا از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های سخت گیرانه آزمون دکتری در استان خوزستان/دلیل حذف برخی کد رشته ها

پروتکل های سخت گیرانه آزمون دکتری در استان خوزستان/دلیل حذف برخی کد رشته ها