مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 23:352021-03-04بين الملل

گفت وگوی تلفنی نتانیاهو و هریس


نخست وزیر رژیم صهیونیستی و معاون رییس جمهور آمریکا تلفنی با یکدیگر گفت وگو کرده و ایران یکی از محورهای این گفت وگو بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بامداد جمعه (به وقت تهران) از تماس تلفنی با کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا خبر داد.

نتانیاهو که این خبر را در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد گفت که در این تماس تلفنی درباره ایجاد تیمی مشترک برای تقویت همکاری در مبارزه با ویروس کرونا موافقت شد.

بر اساس گفته نتانیاهو، هریس در این تماس تلفنی مخالفت دولت آمریکا با تصمیم دادگاه بین المللی لاهه برای بازرسی از جنایات جنگی تل آویو را ابراز داشت.

نتانیاهو گفت که به معاون رییس جمهور آمریکا گفته که به تقویت همکاری اطلاعاتی ادامه داده خواهد شد و تا زمانی که نخست وزیر است مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته ای می شود.

این ادعا در حالی مطرح می شود که رژیم صهیونیستی تنها دارنده تسلیحات اتمی در منطقه غرب آسیا بوده و با وجود آنکه ایران عضو پیمان منع گسترش تسلیحات هسته ای است اما رژیم صهیونیستی عضو این پیمان نبوده و به بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی اجازه بازدید از تاسیسات هسته ای خود را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تلفنی نتانیاهو و هریس

گفت وگوی تلفنی نتانیاهو و هریس