مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 19:352021-03-04اقتصادي

کاشت 10 هزار درخت در شهرستان های ورامین و قرچک


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های ورامین و قرچک گفت: به مناسبت هفته درختکاری حدود 10 هزار درخت در طول این هفته در سطح شهرستان های ورامین و قرچک توزیع و کاشت خواهد شد .

- علی اصغر سپه وند رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های ورامین و قرچک در گفت وگو با خبرنگار فارس در ورامین با اشاره به اینکه از 15 لغایت 21 اسفندماه هفته منابع طبیعی و درختکاری نامگذاری شده است، اظهار کرد: در شهرستان های ورامین و قرچک هم همانند سراسر کشور، مراسمات نمادینی با توجه به شرایط کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

  وی گفت: از جمله این مراسمات، افتتاح بوستان های روستایی، کاشت نهال در شهرک های صنعتی و پادگان ها، کاشت نهال دانش آموزان به طور نمادین و برنامه های دیگری است که در سطح شهرستان های ورامین و قرچک اجرا خواهد شد.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های ورامین و قرچک افزود: همچنین به مناسبت هفته درختکاری توزیع نهال را در نمازهای جمعه در سطح شهرستان خواهیم داشت و حدود 10 هزار نهال در طول این هفته توزیع خواهد شد.

سپه وند بیان کرد: با توجه به فوایدی که کاشت نهال دارد، مردم عزیز می توانند در طول این هفته با کاشت یک درخت در سرسبزی شهر دخیل باشند و این سنت را هرچه بیشتر در جامعه ترویج و گسترش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 10 هزار درخت در شهرستان های ورامین و قرچک

کاشت 10 هزار درخت در شهرستان های ورامین و قرچک