مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 17:552021-03-04اقتصادي

گشایش نخستین نمایشگاه «نهضت تولید، بومی سازی و صادرات» در کرمان


نخستین نمایشگاه نهضت تولید، بومی سازی قطعات و صادرات در سال جهش تولید درمحل دائمی نمایشگاه های جنوب شرق کرمان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، امیرحسین سعید، مدیر نمایشگاه جنوب شرق عصر امروز در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه نهضت تولید، بوی سازی قطعات و صادرات در سال جهش تولید اظهار داشت: نمایشگاه یک صنعت است و نمایشگاه بین المللی جنوب شرق کرمان می تواند به عنوان محرکه اقتصادی در استان عمل کند.

وی اظهار کرد: بومی سازی قطعات در داخل کاری است که توسط جوانان انقلابی انجام می شود و این کار ضمن اشتغالزایی نیازهای داخل را برآورده و از واردات جلوگیری می کند.

  سعید عنوان کرد: این نمایشگاه در 5 هزار متر مربع فضا و با بیش از 50 غرفه دایر شده که شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی از جمله شرکت ملی صنایع مس ایران، گل گهر سیرجان و.

در آن حضور دارند.

سرمایه گذاری 5 هزار میلیاردی شرکت مس در حوزه تأمین قطعات در داخل حسین احمدی مدیر مجتمع مس خوبی دارد که اگر تا 30 درصد محقق شود عدد خوبی در حوزه اشتغال و تامین مواد اولیه خواهد داشت.

  احمدی تصریح کرد: مس در استان کرمان به میزان 700 میلیون یورو  پروژه در حال اجرا دارد که با ظرفیت های کشور می توانیم 5 هزار میلیارد تومان در زمینه تامین قطعات در داخل شرکت اقدام کنیم که این کار موجب توسعه تولید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش نخستین نمایشگاه «نهضت تولید، بومی سازی و صادرات» در کرمان

گشایش نخستین نمایشگاه «نهضت تولید، بومی سازی و صادرات» در کرمان