مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 17:402021-03-04حوادث

دستگیری قاتلان فراری در شهرستان ملکشاهی


با تلاش ماموران انتطامی شهرستان ملکشاهی و همکاری پلیس آگاهی،پلیس اطلاعات و پلیس فتا استان، قاتلان فراری که روز گذشته با اسلحه گرم مرتکب قتل شده  و بلافاصله از محل متواری شده بودند دستگیر شدند.

- ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:با تلاش ماموران انتطامی شهرستان ملکشاهی و همکاری پلیس آگاهی،پلیس اطلاعات و پلیس فتا استان، قاتلان فراری که روز گذشته با اسلحه گرم مرتکب قتل شده  و بلافاصله از محل متواری شده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ دلاور القاصی مهر اظهار کرد: روز گذشته در جریان یک فقره اختلاف و نزاع در سطح شهرستان ملکشاهی ،اشخاصی با سلاح گرم،2 نفر را به قتل میرسانند و یک نفر را نیز مجروح کرده و بلافاصله ازمحل متواری می شوند.

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع و در راستای مطالبه مردمی و خانواده مقتولان ،دستگیری قاتلان فراری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد:با تشکیل تیم های مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان و استان ،قاتل و همدست وی در شهرستان ایلام شناسایی و با دستور قضایی دستگیر شدند.

القاصی مهر ادامه داد:تحقق این ماموریت نتیجه تلاش شبانه روزی پلیس و همکاری خوب مردم و معتمدین بود، و قاتل پس از روبرو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت وانگیزه قتل را اختلافات قبلی عنوان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتلان فراری در شهرستان ملکشاهی

دستگیری قاتلان فراری در شهرستان ملکشاهی