مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:202021-03-04دانش

استفاده از هنر دیجیتال، بستر مناسبی برای طرح مشکلات است


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، استفاده از هنر دیجیتال را بستر مناسبی برای طرح و حل مسایل و مشکلات، عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، استفاده از هنر دیجیتال را بستر مناسبی برای طرح و حل مسایل و مشکلات، عنوان کرد.

غلامرضا غفاری، صبح پنجشنبه 14 اسفند در ارتباط زنده با مراسم مجازی اختتامیه دومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، اظهار کرد: فعالیت موثر دومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال، فرصتی برای بهره مندی از ظرفیت های موجود در این عرصه و حوزه ی نوین بوده و حضور آن اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه با هوشمندی بهتر و بیشتر، اثرگذاری و بهینه سازی می توان اثرات چنین جشنواره ای را بیشتر کرد، گفت: جشنواره هنرهای دیجیتال، فرصت مناسبی است که صاحبان اندیشه مسایل و موضوعات این حوزه را مورد واکاوی و تامل بیشتر قرار دهند.

وی ادامه داد: وزارت علوم، خانواده بزرگی از نظام آموزشی کشور را شامل می شود و سعی دارد با استفاده از این فرصت و با توجه به ظرفیت های موجود و با این نگاه که امروزه هنرهای دیجیتال، بخش مهمی از فعالیت ها و اقدامات را تشکیل می دهد و می تواند مخاطبان بیشتری به ویژه در بدنه جدید نسل دانشگاهی داشته باشند، حوزه هنر را کلیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از هنر دیجیتال، بستر مناسبی برای طرح مشکلات است

استفاده از هنر دیجیتال، بستر مناسبی برای طرح مشکلات است