مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-04اقتصادي

400هزار اصله نهال در شاهرود تولید شد


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود از تولید 400 هزار اصله نهال در شاهرود و توزیع آن در بین هر هشت شهرستان استان سمنان خبر داد و گفت: دراین بین سنجد بیشترین نوع درخت تولیدی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا کشاورزیان ظهر پنج شنبه به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در آیین درختکاری به میزبانی اداره منابع طبیعی شاهرود ضمن بیان اینکه طبق سنوات گذشته این اداره طی هفته درختکاری اقدام به توزیع نهال بین متقاضیان می کند، ابراز داشت: از 28 بهمن توزیع نهال بین شهرداری، دهیاری و شهرهای مختلف استان شروع شده است.

وی ضمن بیان اینکه توزیع نهال بین مردم از شنبه آغاز می شود، افزود: طی سال جاری 400 هزار اصله نهال در نهالستان پارک چغولگیر شاهرود تولیدشده است که بین هر هشت شهرستان استان سمنان توزیع می شود.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه رویکرد این اداره در تولید نهال بیشتر سنجد بوده است، ابراز داشت: برای کاشت فضای سبز نهال هایی نظیر اقاقیا، سرو، زبان گنجشک، سرو نقره ای و سرو شیراز نیز تولیدشده است که در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

کشاورزیان در پاسخ به این پرسش که چه مقدار از درختان کاشته شده طی سنوات قبل سبز مانده ند، تصریح کرد: نهال هایی که در قالب اجرای طرح ها در بوستان ها و سطح دهیاری ها توزیع شد قابل کنترل است که خوشبختانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400هزار اصله نهال در شاهرود تولید شد

400هزار اصله نهال در شاهرود تولید شد