مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-04سياسي

تشکیل بیش از 300 کانال با محتوای دینی و فرهنگی در شبکه شاد


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تشکیل بیش از 300 کانال با محتوای فرهنگی و دینی در شبکه شاد، گفت: هدف اصلی این است که هیچ دانش آموزی از آموزش دور نماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر روستاهای دور دست نیز معلمانی برای تدریس به دانش آموزان حضور می یافتند، گفت: اما حال که امروزه این شرایط فراهم نیست، می بایست از سایر راه ها برای آموزش استفاده کرد.

امام جمعه رشت عدم رؤیت استاد و معلم را از چالش های آموزش مجازی عنوان و اضافه کرد: هنوز معلمان ما دستمزد و حقوق واقعی خود را دریافت نمی کنند و باید بیشتر به آموزش و پرورش توجه شود.

آیت الله فلاحتی یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش را پیش بینی سازوکارهای لازم برای تربیت دانست و افزود: برای تربیت کودکان در مهدهای کودک اتاق فکری از اساتید حوزه و دانشگاه تشکیل دهید.

تبادل اطلاعات دانش آموزان در شبکه شاد وزیر آموزش و پرورش نیز در این دیدار شبکه شاد را محیطی امن برای تبادل اطلاعات دانش آموزان عنوان و اظهار کرد: بیش از 300 هزار کانال با محتوای دینی و فرهنگی در این شبکه تشکیل شده است.

محسن حاجی میرزایی گفت: هدف اصلی ما این است که هیچ دانش آموزی از آموزش دور نماند و درسش را بخواند.

وی افزود: در کنار بستر شبکه شاد برای دانش آموزانی که به هر دلیل فاقد اینترنت یا وسایل ارتباطی هوشمند هستند، تاکید شده تمامی آن دانش آموزان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بیش از 300 کانال با محتوای دینی و فرهنگی در شبکه شاد

تشکیل بیش از 300 کانال با محتوای دینی و فرهنگی در شبکه شاد