مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-04بين الملل

رهنمود استراتژیک موقت امنیت ملی بایدن؛ عقبگرد دیگری از سیاستهای ترامپ


کاخ سفید با انتشار رهنمود استراتژیک موقت امنیت ملی ، بر لزوم ایجاد ائتلاف و تقویت دموکراسی تاکید کرد که مخالفتی ضمنی با استراتژی اول آمریکا ی دونالد ترامپ به شمار می رود.

- "رهنمود استراتژیک موقت امنیت ملی" بایدن؛ عقبگرد دیگری از سیاستهای ترامپ کاخ سفید با انتشار "رهنمود استراتژیک موقت امنیت ملی"، بر لزوم ایجاد ائتلاف و تقویت دموکراسی تاکید کرد که مخالفتی ضمنی با استراتژی "اول آمریکا"ی دونالد ترامپ به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، بایدن در مقدمه این گزارش تاکید کرده است که متعهد به تعامل و همکاری با جهان خواهد بود، نه در مواجهه با چالش های دیروز، بلکه در برابر چالش های امروز و فردا.

جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در این دستورالعمل آورده است: ما فقط با همکاری مشترک با نزدیکترین متحدان و شرکای خود و با تجدید منابع پایدار قدرت ملی خود، در پیشبرد منافع آمریکا و حفظ ارزش های جهانی خود موفق خواهیم بود.

این استراتژی، طیف گسترده ای از مسائلی که دولت بایدن امید به مقابله با آنها دارد، تشریح کرد و به ویژه می توان به مقابله با پاندمی کرونا و افول اقتصادی مرتبط با آن، بی عدالتی نژادی، تهدید تغییر اقلیمی و افزایش استفاده از فناوری های نوظهور و حملات سایبری خارجی علیه ایالات متحده اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهنمود استراتژیک موقت امنیت ملی بایدن؛ عقبگرد دیگری از سیاستهای ترامپ

رهنمود استراتژیک موقت امنیت ملی بایدن؛ عقبگرد دیگری از سیاستهای ترامپ