مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:002021-03-04اقتصادي

صادرات محصولات تولیدی کشاورزی، در گرو توجه به زنجیره تولید


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: توجه تولیدکنندگان و مسؤولان به زنجیره تولید و اهمیت دادن به مقوله تولید محصول سالم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آذرشهر،  سیدعلی مختاری امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر جهادکشاورزی شهرستان  آذرشهر اظهار داشت: نه تنها معیشت روزمره و گذران زندگی بهره برداران اهمیت دارد بلکه باید به زنجیره تولید هم اهمیت داده شود.

وی افزود: برخی محصولات در بخشهای مختلف استان یا حتی کشور تولید شده و به شهرستان آذرشهر انتقال می یابند سپس مورد فرآوری قرار گرفته و به جاهای دیگر صادر می شود.

مختاری گفت: چنانچه استانداردهای لازم را از لحاظ کیفیت و حد مجاز سموم رعایت کنیم و محصول سالم تولید کنیم، امکان صادرات مناسب هم میسر خواهد شد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص جهش تولید اشاره کرد و گفت: جهش تولید امری خطیر است که مسؤولان، همگام با بهره برداران باید بستر کار را فراهم کنند و جهش تولید به این مفهوم است که هرکس در جایگاه خود، تلاش بیشتری به خرج دهد و چرخ اقتصاد مملکت، تولید محصولات و صادرات فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات تولیدی کشاورزی، در گرو توجه به زنجیره تولید

صادرات محصولات تولیدی کشاورزی، در گرو توجه به زنجیره تولید