مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 21:052021-03-03سياسي

مشارکت مؤلفان عراقی و هندی در کنگره حضرت آمنه(س)


رییس ستاد برگزاری کنگره حضرت آمنه(س) گفت: مؤلفان ایرانی، عراقی و هندی در این کنگره مشارکت دارند و آثار نیز به سه زبان عربی، فارسی و اردو منتشرشده است و در آینده نیز به زبان های دیگر ترجمه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدی در نشست خبری اختتامیه کنگره بزرگداشت حضرت آمنه(س) گفت: ایشان شخصیت بزرگی هستند که در لابه لای تاریخ ناشناخته مانده است و یکی از اهداف برگزاری این کنگره معرفی این بانوی بزرگوار می باشد.

وی افزود: طبق نقل تواریخ زمانی که سپاه ابرهه قصد ویرانی خانه کعبه را داشت هدف فقط خانه خدا نبوده و می خواستند مردم مکه را نیز نابود کنند که در آن موقع حضرت آمنه(س)، باردار بودند و خداوند به احترام وجود مقدس حضرت آمنه(س) و فرزندشان که هنوز متولد نشده و قداست شهر مکه سپاه ابرهه را نابود کردند.

رییس ستاد برگزاری کنگره حضرت آمنه(س) تأکید کرد: در میان کتبی که در خصوص حضرت آمنه(س) سخن به میان آمده بسیار مختصر  و بیشتر در کتب غیرمستقل بود و در کتبی که وهابیت نوشته اند نیز قائل به کفر والدین رسول خدا هستند و در حقیقت در این کنگره به دفاع و پاسخ به شبهات وهابیت نیز پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مؤلفان عراقی و هندی در کنگره حضرت آمنه(س)

مشارکت مؤلفان عراقی و هندی در کنگره حضرت آمنه(س)