مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-03سياسي

مفهوم مواسات به همت خیران به نمایش گذاشته شد


مفهوم مواسات به همت مردم نیکوکار در جامعه بصورت عملی به نمایش گذاشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آخرین جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام و رزمایش مواسات شهرستان سلطانیه به ریاست حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه سلطانیه برگزار شد.

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در این جلسه با تقدیر و قدردانی از عملکرد اعضای قرارگاه به فضائل ماه رجب اشاره کرد و  با بیان اینکه در دهه آخر ماه رجب قرار داریم اظهار کرد: ماه رجب و ماه شعبان دروازه ورود به ماه رمضان هستند.

امام جمعه سلطانیه به اهمیت مواسات و همدلی اشاره کرد و با بیان روایتی از امام باقر علیه السلام گفت: عطوفت و دستگیری ثروتمندان به نیازمندان، عفو و گذشت و مواسات در مسائل مالی از نشانه های شیعیان است.

وی با بیان اینکه توکل به خدا، اعتماد به وعده الهی در برابر دشمن، مقاومت و ایستادگیِ مردم هم در دوران دفاع مقدس و هم در دوران تحریم های ظالمانه از مفاهیم قرآنی و ارزش هایی اسلامی است که مردم آنها را عملیاتی کرده اند، گفت: مواسات نیز یکی از مفاهیم اسلامی و از ارزش های اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی است.

حسینی نسب با تقدیر از عموم مردم اعم از اصناف و کسبه، بسیج و سپاه، مسؤولین ادارات و شرکت های شهرستان بخاطر همکاری در رزمایش مواسات افزود: مفهوم مواسات به همت مردم نیکوکار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفهوم مواسات به همت خیران به نمایش گذاشته شد

مفهوم مواسات به همت خیران به نمایش گذاشته شد