مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 18:502021-03-03سياسي

پوشش 24 هزار مستاجر توسط پوشش کمیته امداد خراسان رضوی


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: حدود 24 هزار مستاجر تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که از این تعداد 12 هزار خانواده در مشهد و مابقی در سایر مناطق و شهرستان های استان حضور دارند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: حدود 24 هزار مستاجر تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که از این تعداد 12 هزار خانواده در مشهد و مابقی در سایر مناطق و شهرستان های استان حضور دارند.

حبیب الله آسوده امروز، 13 اسفند ماه، در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن سال روز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و ایام هفته احسان و نیکوکاری، با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، با اشاره به اقدامات این نهاد طی یک سال اخیر و با توجه به شرایط سخت کرونایی اظهار کرد: کمیته امداد یکی از نهادهایی بود که در کنار سایر دستگاه ها به وظیفه خود که بر دو محور مردمی بودن و نهاد برخاسته از متن انقلاب و مهد لوای نظام ولایی استوار است، عمل کرد و وظیفه خود دانست که در کنار مردم باشد و به ندای مقام معظم رهبری پاسخ دهد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی بیان کرد: این در حالی است که ما از همان ابتدا که 13 رجب بود، پویش نذر سلامت را شروع کردیم که این پویش صرفا برای مددجویان تحت کمیته امداد نبود بلکه با شعار کمک به کارگران فصلی و سایر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 24 هزار مستاجر توسط پوشش کمیته امداد خراسان رضوی

پوشش 24 هزار مستاجر توسط پوشش کمیته امداد خراسان رضوی