مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 17:302021-03-03اجتماعي

استفاده غیرحضوری 78 درصد دانش آموزان از آموزش


استاندار گیلان با بیان اینگه تقدیر از معلمان و فرهنگیان در شرایط سخت لازم و ضروری است، گفت: راه اندازی شبکه شاد علی رغم اینکه مشکلات پوششی در مناطق کوهستانی گیلان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع امشب در جلسه آموزش وپرورش گیلان در سالن الغدیر استانداری با اشاره به مسؤولیت بزرگ آموزش وپرورش برای تحقق آرمان های ملت بزرگ ایران اظهار کرد: آینده کشور ما درگرو رهگذر آموزش وپرورش است چراکه تعلیم و تربیت جایگاهی بالا دارد.

وی تحقق توسعه منابع انسانی از بستر مدرسه و آموزش وپرورش را امکان پذیر دانست و گفت: گام دوم انقلاب به شاداب سازی آموزش وپرورش و اعتماد به جوانان تأکید دارد که راهگشای بسیار مهمی است.

استاندار گیلان با اشاره به خدمات آموزش وپرورش گیلان ازجمله احداث پروژه های آموزشی، پرورشی و ورزشی که برخی ها در این دولت بهره برداری و برخی تکمیلی دولت قبل بود، بیان کرد: پروژه های افتتاحی سال گذشته تاکنون بالغ بر 70 درصد با مشارکت خیرین مدرسه ساز بوده است.

  زارع پویش من مادرم، بچه های ایران فرزندان من در راستای جذب کمک های مردمی شکل گرفت و گیلان رتبه دوم کشوری را از آن خودکرده است، افزود: شیوع بیماری سرلوحه فعالیت های خود می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده غیرحضوری 78 درصد دانش آموزان از آموزش

استفاده غیرحضوری 78 درصد دانش آموزان از آموزش