مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 17:052021-03-03اجتماعي

شاد فضای امن دانش آموزی برای مقابله با فضای ناامن مجازی


وزیر آموزش پرورش با اشاره به برخی انتقادات که دانش آموزان وارد فضای ناامن رسانه ای شده اند، گفت: ما دانش آموزان را از مدرسه وارد فضای مجازی نکردیم بلکه از بستر ناامن شبکه های دیگر وارد فضای امن شاد کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محسن حاجی میرزایی امشب در جلسه آموزش وپرورش استان گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان با اشاره به اینکه پیشرفت و تحول دغدغه همه جوانان است اظهار کرد: این گونه تصور می شود که برای پیشرفت باید صنعت را رونق بخشید و کشاورزی، جاده، راه گسترش و بنادر را احیا کنیم و به منابع تحت الارضی توجه کنیم تا به توسعه برسیم.

وی با تأکید بر پیشگامی در نوآوری ها در راستای اهداف پیشرفت کشور افزود: ایران باوجود تحریم های شدید توانست روی پای خود بایستد و پیشرفت هایی را با این مشکلات تجربه کند.

  وزیر آموزش وپرورش یادگیری را منشأ تحولات دانست و گفت: انسان ها در پرتو یادگیری متمدن شده و شخصیت آن ها قوام میابد لذا ارتقاء انسان از نادانی به دانایی از مجرای یادگیری تحقق میابد و نخستین مسیر ما برای ورود به تمدن از دیدن، شنیدن و اندیشیدن میسر می شود.

  حاجی میرزایی با تأکید بر نقش راهبری آموزش وپرورش در یادگیری گفت: آموزش وپرورش خود، انسان را رشد داده و متحول می کند و منشأ همه تحولات را مدیریت می کند لذا آموزش وپرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاد فضای امن دانش آموزی برای مقابله با فضای ناامن مجازی

شاد فضای امن دانش آموزی برای مقابله با فضای ناامن مجازی