مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 15:502021-03-03اقتصادي

لرستان یک استان صنعتی نیست/عدم استفاده از ظرفیت معدن در استان


سرپرست سابق سازمان صمت لرستان با اشاره به اینکه 97 درصد صنایع استان ، کوچک و متوسط است، گفت: نمی توان لرستان را یک استان صنعتی قلمداد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بختیار رازانی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان صمت لرستان با اشاره به اینکه استان فاقد صنایع بزرگ است، عنوان کرد: لرستان به واسطه پشتیبانی جنگ سهمی از سرمایه گذاری در صنایع بزرگ نداشته، همچنین در خصوصی سازی هم به دلیل نبود بخش خصوصی قوی از این مقوله محروم بوده ایم.

وی بیان کرد: لرستان نه از  نیز 53 هزار صنوف تولیدی، توزیعی و خدماتی در استان وجود دارد که بیشترین اشتغال مربوط به صنوف خدماتی است.

رازانی در بخش دیگری از صحبت های خود به ظرفیت معدن در استان اشاره کرد و گفت: اما متاسفانه از این ظرفیت و پتانسیل آنطور که باید و شاید استفاده نشده است، این در حالی است که بخش معدن خود به تنهایی می تواند اقتصاد لرستان را بچرخاند.

وی افزود: در حالی که مواد اولیه سیمان در لرستان به وفور یافت می شود اما پروژه سیمان خرم آباد بیش از 12 سال است که بلا تکلیف مانده است.

سرپرست سابق سازمان صمت لرستان وجود کربنات کلسیم با خلوص بسیار بالا و سنگ های تزیینی را از ظرفیت های معدنی استان برشمرد و عنوان کرد: توجه ویژه به بخش معدن در لرستان ضروری است، ظرف چند ماه گذشته حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان یک استان صنعتی نیست/عدم استفاده از ظرفیت معدن در استان

لرستان یک استان صنعتی نیست/عدم استفاده از ظرفیت معدن در استان