مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 15:052021-03-03اقتصادي

ایجاد 135 فرصت شغلی با بهره برداری از کارخانه بیواتانول خان احمد باشت


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون کارخانه بیواتانول باشت از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و امیدواریم که با تزریق اعتبارات در سطح ملی و تسهیلات این پروژه به مرحله بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، سید هاشم موسوی جهان آبای  در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خان احمد باشت که با حضور معاون رییس جمهور  در امور اجرایی و معاون اقتصادی استاندار  برگزار شد، اظهار کرد: شهرک صنعتی خان احمد باشتی  با مساحت با 100هکتار که 70 هکتار آن عرصه صنعتی  ایجاد شده است.

 وی با بیان اینکه زیرساخت های لازم از جمله برق، آب  و گاز این شهرک تامین شده است، افزود: شهرک صنعتی خان احمد در شاهراه حیاتی شمال جنوب و محور مواصلاتی چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس ، خوزستان، بوشهر با توجه به موقعیت استراتژیک و ممتازی که دارد از شهرک های صنعتی خوب استان به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:  در حال حاضر 47 درصد از زمین های شهرک صنعتی خان احمد در شهرستان باشت معادل33 هکتار به متقاضیان واگذار شده است.

 موسوی در ادامه گفت: طرح کارخانه بیواتانول که از پروژه های برخوردار بوده است و امیدواریم که با تزریق اعتبارات  در سطح ملی و  تسهیلات این پروژه از روند خوبی برخوردار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 135 فرصت شغلی با بهره برداری از کارخانه بیواتانول خان احمد باشت

ایجاد 135 فرصت شغلی با بهره برداری از کارخانه بیواتانول خان احمد باشت