مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-03بين الملل

روزنامه اسراییلی: صندوق ابراهیم دولت ترامپ با خطر ورشکستگی روبه رو است


رسانه ها اعلام کردند، صندوق مالی که دولت دونالد ترامپ برای حمایت از روند عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و همسایگان عربش تاسیس کرد، قبل از این که یک قِرش سرمایه گذاری کرده باشد، - روزنامه اسراییلی: "صندوق ابراهیم" دولت ترامپ با خطر ورشکستگی روبه رو است رسانه ها اعلام کردند، صندوق مالی که دولت دونالد ترامپ برای حمایت از روند عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و همسایگان عربش تاسیس کرد، قبل از این که یک قِرش سرمایه گذاری کرده باشد، با خطر ورشکستگی روبه رو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از تایمز اسراییل، کاخ سفید در بیانیه ای در 20 دسامبر از تاسیس این صندوق به ارزش سه میلیارد دلار در ظاهر با هدف حمایت از طرح های بخش خصوصی به منظور تقویت رشد اقتصادی و همکاری در خاورمیانه خبر داد.

کاخ سفید تاکید کرد، این صندوق بخشی جدایی ناپذیر از توافقنامه های سازش است که امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی امضا کردند و به منزله تجلی روحیه صداقت و همکاری جدید بین سه طرف و نیز اراده مشترک برای پیشرفت منطقه است.

زمانی که سودان و مراکش بعدها با رژیم صهیونیستی سازش کرده و روابط برقرار کردند سه میلیارد دیگر به این دو کشور از پول های مالیات دهندگان آمریکایی اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه اسراییلی: صندوق ابراهیم دولت ترامپ با خطر ورشکستگی روبه رو است

روزنامه اسراییلی: صندوق ابراهیم دولت ترامپ با خطر ورشکستگی روبه رو است