مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-03اقتصادي

کشف گردوی آمریکایی، سیگار اماراتی و بادام درختی قاچاق از یک انبار


رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف گردوی آمریکایی، سیگار اماراتی و بادام درختی قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال ازانباری در محدوده دولت آباد خبر داد.

- سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف 8 میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در محدوده دولت آباد، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی برای بررسی صحت و سقم خبر به محل مراجعه و در بررسی های بعمل آمده مشاهده شد که مقادیری سیگار، گردو و بادام در محل موجود است.

وی گفت: در تحقیقات از انباردار مشخص شد که کالاها فاقد هرگونه مدارک بوده و سیگارها نیز متعلق به فرد دیگری بود که وی گفت سیگارها را از افراد ناشناس خریداری کرده است.

گودرزی تصریح کرد: پس از بررسی دقیق در نهایت متهمان به همراه کالاهای کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شدند؛ براساس شمارش صورت گرفته، کالاهای کشف شده شامل 758 هزار و 400 نخ سیگار ساخت کشور امارات و 450 کیلوگرم گردو تولید کشورآمریکا و حدود دو هزار و 655 کیلوگرم بادام درختی فاقد مارک بوده است که ارزش تقریبی این کالاها، 8 میلیارد ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف گردوی آمریکایی، سیگار اماراتی و بادام درختی قاچاق از یک انبار

کشف گردوی آمریکایی، سیگار اماراتی و بادام درختی قاچاق از یک انبار