مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:452021-03-03سياسي

دیدار مدیرعامل بانک ملت با رییس کمیته امداد امام خمینی( ره) به مناسبت هفته نیکوکاری


مدیرعامل بانک ملت به مناسبت فرارسیدن هفته نیکوکاری، با رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این دیدار که سیدابوطالب دیبایی معاون مدیرعامل و علی اکبر صابریان مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی، وی را همراهی می کردند، از زحمات دست اندرکاران کمیته امداد امام خمینی(ره) در طول دوران پس از انقلاب قدردانی کرد.

وی با عرض خداقوت به مدیران و کارکنان کمیته امداد به دلیل انجام این کار بزرگ خیرخواهانه، از این سازمان به عنوان نیکوکارترین سازمان کشور نام برد و افزود: بانک ملت تا آنجا که در توان دارد برای کمک به محرومان و مستمندان جامعه در کنار این کمیته خواهد بود تا بتواند در این کار بزرگ، نقشی هرچند کوچک ایفا کند.

مدیرعامل بانک ملت با اشاره به اجرای پویش ایران مهربان از سوی کمیته امداد، از این طرح به عنوان یک طرح مبتکرانه و خلاقانه نام برد و از تلاش برای مشارکت حداکثری کارکنان بانک ملت در این طرح خبر داد.

وی با تاکید بر این نکته که پویش ایران مهربان، ابتکار خوبی است که در آن بدون بودجه اولیه و وابستگی به دولت، نسبت به رفع محرومیت از استان های کشور اقدام می شود، ادامه داد: بانک ملت هم در تلاش است تا با مشارکت کارکنان و بودجه مسوولیت های اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مدیرعامل بانک ملت با رییس کمیته امداد امام خمینی( ره) به مناسبت هفته نیکوکاری

دیدار مدیرعامل بانک ملت با رییس کمیته امداد امام خمینی( ره) به مناسبت هفته نیکوکاری