مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:202021-03-03اقتصادي

توسعه منطقه ویژه اقتصادی لامرد شتاب می گیرد


مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اشاره به تزریق اعتبار برای چهار پروژه زیرساختی تاکید کرد که این موضوع منجر به شتاب گرفتن روند توسعه در این منطقه ویژه خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اشاره به تزریق اعتبار برای چهار پروژه زیرساختی تاکید کرد که این موضوع منجر به شتاب گرفتن روند توسعه در این منطقه ویژه خواهد شد.

احسان انصاری چهارشنبه 13 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: همراستا با منویات مقام معظم رهبری برای تحقق جهش تولید، ضمن رایزنی مستمر با مسئولان ذیربط و در پی موافقت با به مناقصه گذاشته شدن چهار پروژه بزرگ زیر ساختی با اعتباری افزون بر 176 میلیارد تومان مسیر توسعه در این منطقه راهبردی هموارتر می شود.

وی افزود: چهار پروژه بزرگ زیرساختی این منطقه شامل احداث ساختمان های پشتیبانی-خدماتی، پارکینگ، فضای سبز، شبکه روشنایی و ایستگاه پایش آنلاین هوای محیطی برای انتخاب پیمانکار به مناقصه رفت.

انصاری اضافه کرد: استراتژی پیگیری برنامه ها و اهداف توسعه ای منطقه ویژه اقتصادی لامرد به صورت جزیره ای نیست و حوزه اجرای فنی زیرساخت ها و جذب سرمایه گذاری با همدیگر و همسو در یک راستا باید به پیش رود و با نگاه همه جانبه و استفاده از ظرفیتها، برای ارتقا این منطقه و جبران کاستی ها تلاش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه منطقه ویژه اقتصادی لامرد شتاب می گیرد

توسعه منطقه ویژه اقتصادی لامرد شتاب می گیرد