مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-03دانش

الحاق دانشگاه صنعتی منتظر تصمیم وزارت علوم/اجرای نادرست طرح


پیرامون الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند منتظر تصمیم وزارت علوم هستیم ولی به نظر می رسد این الحاق به سرعت اجرایی نشود.

- بیرجند- رییس دانشگاه بیرجند گفت:پیرامون الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند منتظر تصمیم وزارت علوم هستیم ولی به نظر می رسد این الحاق به سرعت اجرایی نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد خامسان صبح چهارشنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه اجرای طرح آمایش آموزش عالی در خراسان جنوبی از نظر زمانی و مکانی نامناسب بوده است، اظهار کرد: عملی شدن الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند هنوز در دست بررسی است.

رییس دانشگاه بیرجند افزود: در زمینه الحاق دانشگاه صنعتی منتظر تصمیم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستیم ولی به نظر می رسد این الحاق به سرعت اجرایی نشود.

خامسان با بیان اینکه طرح این مسئله که طرح الحاق به صورت پایلوت اول در خراسان جنوبی انجام می شود، نادرست و غلط است، گفت: تاکنون این طرح به هشت استان ابلاغ شده و تنها مربوط به استان خراسان جنوبی نیست.

ردیف های بودجه ای با الحاق دانشگاه حذف نمی شود رییس دانشگاه بیرجند اظهار کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم ردیف های بودجه ای با الحاق دانشگاه حذف نمی شود.

خامسان با بیان اینکه در سطح کشور طرح آمایش آموزش عالی بر اساس آینده نگری انجام شده است، بیان کرد: ممکن است برخی کارشناسان و صاحب نظران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق دانشگاه صنعتی منتظر تصمیم وزارت علوم/اجرای نادرست طرح

الحاق دانشگاه صنعتی منتظر تصمیم وزارت علوم/اجرای نادرست طرح