مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-03پزشكي

واکسیناسیون کارکنان بهشت زهرا(س) ضد ویروس کرونا آغار شد


بر اساس اولیت بندی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت واکسیناسیون ضد بیماری کووید 19 در سازمان بهشت زهرا(س) آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، واکسیناسیون به پرسنلی که یکسال در خط اول نبرد با کرونا قرار داشتند ، از دکتر نمکی وزیر بهداشت تقدیر و تشکر کنم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در ادامه گزارش کوتاهی از یکسال تلاش و مجاهدت خاموش سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا ارائه کرد و گفت: یکسال گذشته در تاریخ سازمان خدمات رسان بهشت زهرا(س) که با بحران بی سابقه و غیرقابل پیش بینی کرونا درگیر بوده ، ایام بزرگ و ویژه ای است.

  خال امروز را روز بزرگی در تاریخ سازمان بهشت زهرا(س) دانست و تصریح کرد: برنامه واکسیناسیون گروه های در معرض خطر بیماری کرونا، با کادر درمان کشور آغاز شد و در ادامه و بر اساس اولویت بندی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت تزریق واکسن کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) با توجه به اهمیت خدماتی که به شهروندان ارائه می کنند توسط مرکز بهداشت جنوب تهران آغاز شد.

سازمان بهشت زهرا بالاترین سطح رعایت پروتکل ها را پیگیری می کرد دکتر محمدرضا سلمانی ندوشن رییس مرکز بهداشت جنوب تهران در ادامه مراسم گفت: در تمام دنیا یکی از نگرانی های مسؤولان بهداشتی در بحران کرونا شیوع بیماری از آرامستان ها است که به جرأت می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کارکنان بهشت زهرا(س) ضد ویروس کرونا آغار شد

واکسیناسیون کارکنان بهشت زهرا(س) ضد ویروس کرونا آغار شد