مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-03اقتصادي

بهترین روش مصرف پلی اکریل آمید


دانستن اینکه فلوکولانت چیست ابتدا باید بدانید فلوکولانت یا پلی اکریل آمید یا پلی الکترولیت هر سه یک محصول هستند که با نامهای مختلف شناخته می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام رایمون گستر آریا، در ابتدا بدانید که فلوکولانت یا پلی اکریل آمید یا پلی الکترولیت هر سه نام یک محصول می باشند.

و حال می پردازیم به اینکه پلی اکریل آمید چیست؟ پلی اکریل آمید چیست؟ فارغ از مباحث پیچیده علم شیمی و بدون ورود به ساختار مولکولی و معرفی انواع پلی اکریل آمید به زبان ساده می توان گفت که پلی اکریل آمید یک کمک منعقد کننده شیمیایی است که اصلی ترین کاربرد آن در فرآیند جداسازی ذرات جامد از مایع می باشد و موجب تسریع و تسهیل فرآیند ته نشینی ذرات جامد معلق در مایع میشود.

با توجه به نوسانات ارز و افزایش بی رویه قیمت کالاهای وارداتی، قیمت پلی اکریل آمید نیز متاثر از این روند بسیار افزایش داشته و این نکته باعث تحمیل هزینه های زیادی به قیمت تمام شده محصولات کارخانجات استفاده کننده از پلی اکریل آمید شده است.

از طرفی با توجه به کمبود آب در سطح کشور و همچنین معضلات زیست محیطی که پساب ها بوجود آورده اند، نمی توان استفاده از تیکنرها و کلاریفایر ها و متعاقبا پلی اکریل آمید ها را نادیده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین روش مصرف پلی اکریل آمید

بهترین روش مصرف پلی اکریل آمید