مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-03اجتماعي

سه سناریوی احتمالی پلیس برای سفرهای نوروزی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: برنامه ریزی پیرامون سفرهای نوروزی بر حسب سه سناریوی احتمالی کاهش، افزایش یا ثبات در وضعیت بیماری کوید 19 انجام خواهد شد.

- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: برنامه ریزی پیرامون سفرهای نوروزی بر حسب سه سناریوی احتمالی کاهش، افزایش یا ثبات در وضعیت بیماری کوید 19 انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سیدکمال هادیان فر در جمع بندی جلسه کمیته هماهنگی طرح های ترافیکی پلیس راهور که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: امسال نیز قرارگاه طرح نوروزی پلیس راهور با حضور دستگاه های مختلف نظیر هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، راهداری، امدادخودروها و.

فعالیت خواهد کرد با این تفاوت که هیچ فعالیتی پیرامون ترغیب یا افزایش سفر در کشور انجام نخواهد شد و بحث پیرامون کنترل هایی است که می بایست با توجه به وضعیت در معابر و شهرها اعمال شود.

وی با بیان اینکه پلیس سه سناریو را پیرامون سفرهای نوروزی بررسی و طرح اجرایی آن را به وزارت کشور ارائه کرده است، گفت: دستور العمل هایی پیرامون هر یک از این سناریوها نیز نگارش شده و بسته به وضعیتی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شود این سناریوها اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه سناریوی احتمالی پلیس برای سفرهای نوروزی

سه سناریوی احتمالی پلیس برای سفرهای نوروزی