مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-03اقتصادي

فعالیت54 هزار پایگاه کمیته امداد در«جشن نیکوکاری»/رشد 61 درصدی کمک مردم به نیازمندان


معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد از ایجاد 54 هزار پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در روز جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: امسال کمک های مردمی نسبت به سال گذشته با رشد 61 درصدی روبرو بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، علیرضا عسگریان، معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد در شبکه خبر با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در 14 اسفند، اظهار داشت: از فردا به مدت یک هفته جشن نیکوکاری در کل کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری یکی از قدیمی ترین و پرسابقه ترین جشن ها در کشور است، گفت: از مردم خواهش می کنیم در شرایط سخت یگاه جمع آوری کمک های مردمی در روز جشن نیکوکاری در کل کشور خبر داد و گفت: این پایگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم است.

معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد با اشاره به روش های جمع آوری کمک های مردمی به نیازمندان،بیان داشت:مردم می توانند به مراکز نیکوکاری در مساجد، دفاتر کمیته امداد و درگاه کمیته امداد مراجعه کرده و کمک های خود را ارائه کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح ایران مهربان در راستای کمک به نیازمندان، خاطرنشان کرد: مبالغ نقدی جمع آوری شده از سوی مردم بلافاصله بین نیازمندان توزیع می شود؛ ضمن اینکه اجناس کمک شده نیز با یک روز تأخیر بین نیازمندان توزیع خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت54 هزار پایگاه کمیته امداد در«جشن نیکوکاری»/رشد 61 درصدی کمک مردم به نیازمندان

فعالیت54 هزار پایگاه کمیته امداد در«جشن نیکوکاری»/رشد 61 درصدی کمک مردم به نیازمندان