مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-03سياسي

اعلام جزییات استخدام کارکنان شهرداری در1300 شهر


نمایندگان مردم در خانه ملت مصوب کردند تا کارکنان شهرداری ها به جزء شهرداری تهران براساس آیین نامه تدوین شده توسط وزارت کشور استخدام شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه 13 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1400، با پیشنهاد مجتبی یوسفی مبنی بر الحاق یک بند به تبصره 12 این ماده واحده با 119 رأی موافق، 65 رأی مخالف و 14 رأی ممتنع از مجموع 224 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

مجتبی یوسفی به عنوان ارائه دهنده این پیشنهاد گفت: 1300 شهر در کشور داریم که همه آنها توسط شهرداری ها اداره می شوند و شهرداری ها خط مقدم اداره شهرها در تمامی شرایط از قبیل بارندگی، سیل و زلزله هستند که حدود 400 هزار نفر جمعیت دارند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شاهد تنوع قرارداد در شهرداری ها هستیم، ادامه داد: قوانین و مقررات پرداخت حقوق و قرارداد کارکنان شهرداری ها به 40 سال قبل باز می گردد، در حال حاضر بین پرداخت افراد شرکتی و قراردادی در شهرداری ها حدود 7 میلیون تومان اختلاف وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه هیچکس بر قانون شهرداری ها خصوصا در زمینه قراردادها و پرداخت ها نظارت ندارد، عنوان کرد: شهرداری تهران آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات استخدام کارکنان شهرداری در1300 شهر

اعلام جزییات استخدام کارکنان شهرداری در1300 شهر