مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-03بين الملل

نشنال نیوز: رییس جدید سیا متعهد به سیاست سخت گیرانه در قبال ایران است


پایگاه خبری «نشنال نیوز» با اشاره به تأیید «ویلیام برنز» در کمیته اطلاعات سنا بعنوان رییس جدید «سیا» گزارش کرد که وی به در پیش گرفتن سیاستی سخت گیرانه در قبال ایران متعهد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ویلیام برنز که روز گذشته (سه شنبه) در کمیته اطلاعات سنا برای ریاست سیا مورد تأیید قرار گرفت، متعهد شده است، سیاست سخت گیرانه ای در قبال جمهوری اسلامی ایران در پیش بگیرد.

بنا بر گزارش وبگاه نشنال نیوز ، برنز در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما، بعنوان معاون وزیر خارجه ایالات متحده و در بین سالهای 2005 تا 2008 بعنوان سفیر کشورش در روسیه فعالیت کرده است.

پس از تأیید نامزدی ویلیام برنز در کمیته اطلاعات سنا، هم اکنون مجلس سنا برای تأیید نهایی وی بعنوان رییس سیا رأی گیری خواهد کرد.

برنز در جلسه استماع کمیته اطلاعات سنا بار دیگر بر مواضع ضدایرانی خود تأکید کرد و از روسیه، کره شمالی و ایران بعنوان تهدیدی برای ایالات متحده یاد کرد.

برنز روز 6 اسفندماه در جلسه کمیته اطلاعاتی مجلس سنا رقابت با ایران است که شریکان ایران در برجام را به لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران، در راستای حقوق مصرح جمهوری اسلامی ایران تحت بندهای 26 و 36 برجام ملزم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشنال نیوز: رییس جدید سیا متعهد به سیاست سخت گیرانه در قبال ایران است

نشنال نیوز: رییس جدید سیا متعهد به سیاست سخت گیرانه در قبال ایران است