مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-03اجتماعي

بارش برف و باران در بیش از 20 استان کشور


کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی و آب و هوای استان های کشور را تشریح کرد و از بارش برف و باران در بیش از 20 استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، امین حسین نقشینه گفت: امروز برای مناطقی از استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و از اوایل شب برای استان های ساحلی دریای خزر بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی به کشورمان در استان های گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد و نیمه شمالی فارس و از اواخر وقت فردا در همدان، مرکزی، ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و همچنین برخی مناطق یزد و ارتفاعات کرمان بارش باران و روی نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف رخ می دهد و بارش در استان های جنوبی همراه با رعد وبرق است.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه فردا در استان های کرمانشاه، خوزستان و ایلام وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد، افزود: جمعه در نیمه شمالی کشور و استان های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، شرق خوزستان و شمال فارس بارش ها تداوم پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در بیش از 20 استان کشور

بارش برف و باران در بیش از 20 استان کشور