مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-03اجتماعي

تشدید کنترل مرزهای کشور/ ردیابی ویروس انگلیسی


دستورالعمل اجرایی چگونگی استفاده از ظرفیت جمعیت هلال احمر برای استقرار در مبادی مرزهای زمینی، ریلی، هوایی و دریایی و کنترل مترددین تدوین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، جمعیت هلال احمر ملزم به استقرار در تمامی مبادی مرزهای کشور و کنترل بهداشتی شده و وزارت بهداشت نیز ضمن ارائه آموزش های لازم به عوامل جمعیت هلال احمر ملزم به نظارت بر این فرآیند شده است.

طبق مصوبات این نشست، وزارت راه و شهرسازی بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی در خصوص تردد در مبادی ورودی و خروجی، هماهنگی و همکاری لازم را با نیروهای جمعیت هلال احمر را خواهد داشت.

تهیه و ابلاغ دستورالعمل برای ورود مسافرین ایرانی از طریق مرزهای زمینی بسته شده بر اساس مصوبات پنجاه و نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ، قرارگاه عملیاتی برای ورود ایرانی های خارج از کشور از طریق مرزهای زمینی بسته شده، دستورالعمل های لازم را تهیه و به دستگاه های ذیربط ابلاغ می کند.

ورود ایمن مسافران ایرانی به کشور همچنین به منظور ورود ایمن مسافران ایرانی به کشور، قرارگاه عملیاتی ملزم به تهیه و اعمال دستورالعمل لازم برای ورود به داخل کشور شده است.

کمیته اطلاع رسانی نیز با همکاری دستگاه های ذیربط نسبت به استفاده از روش های فنی برای اطلاع رسانی گسترده تر دستورالعمل های ابلاغی برای بازگش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید کنترل مرزهای کشور/ ردیابی ویروس انگلیسی

تشدید کنترل مرزهای کشور/ ردیابی ویروس انگلیسی