مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-03اقتصادي

جامعه اسلامی دانشجویان: مجمع تشخیص با رد لوایح FATF دشمنان انقلاب را ناامید کند


اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام خواست تا در یک اقدام انقلابی و قاطعانه نسبت به رد لوایح FATF اقدام کرده و موجب یاس و عصبانیت هر چه بیشتر دشمنان انقلاب شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی بیانیه ای از اعضای   اقدام کرده و موجب یاس و عصبانیت هر چه بیشتر دشمنان انقلاب شوند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَإِمَّا تَخَافَنَّ مِنْ قَوْمٍ خِیَانَهً فَانْبِذْ إِلَیْهِمْ عَلَی سَوَاءٍ إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ الْخَائِنِینَ و اگر از گروهی بیم خیانت داری پیمانشان را به سویشان بینداز تا طرفین به طور یکسان بدانند که پیمان گسسته است، زیرا خدا خائنان را دوست نمی دارد.

(انفال/58) جریان تحریف قبل از اسفند ماه 1398 که ایران به اصطلاح در لیست کشورهای اقدام مقابله ای FATF قرار گرفت، تلاش می کرد با سیاه نمایی نسبت به عواقب عدم تصویب لوایح الحاق به کنوانسیون های پالرمو و تأمین مالی تروریسم (CFT)، بر روی مجمع تشخیص مصلحت نظام فشار بیاورد.

با قرار گرفتن ایران در فهرست به اصطلاح سیاه FATF بازار ارز و بورس واکنش قابل توجهی نسبت به این موضوع نشان ندادند و همین مسئله باعث شد این جریان به محاق برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه اسلامی دانشجویان: مجمع تشخیص با رد لوایح FATF دشمنان انقلاب را ناامید کند

جامعه اسلامی دانشجویان: مجمع تشخیص با رد لوایح FATF دشمنان انقلاب را ناامید کند