مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-03اقتصادي

انتقاد استاندار تهران از روند کند جمع آوری کودکان خیابانی


استاندار تهران از کُند بودن روند جمع آوری کودکان خیابان در تهران انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران گفت: از شهریور ماه سالجاری طرح جمع آوری کودکان خیابانی در تهران کلید خورد و در سه مرکز غربالگری که مجهز به اسکن عنبیه چشم برای شناسایی این کودکان بودند این کودکان ساماندهی شدند در مجموع تعداد 624 کودک جمع آوری شدند که از این تعداد 524 کودک اتباع و الباقی ایرانی بودند.

وی با اشاره به کند بودن روند جمع آوری کودکان کار و خیابان ادامه داد: روند اجرای طرح جمع آوری کودکان خیابان در شهر تهران که از شهریور ماه آغاز شد کند است و هفته آینده جلسه ای با محوریت فرمانداری تهران برای هم افزایی بین دستگاه های متولی برگزار خواهد شد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: تعداد 448 کودک از مراکز اسکان موقت و غربالگری ترخیص شدند اما برخی کودکان اتباع بصورت غیرقانونی در ایران حضور دارند و همین کار را دشوار می کند.

در حال حاضر 52 کودک اتباع در مرکز اسکان موقت حضور دارند و از تعداد 448 کودک ترخیص شده 12 کودک مجددا بازگشت به خیابان داشتند که از این تعداد 3 کودک ایرانی بوده اند.

محسنی بندپی تصریح کرد: در ایام منتهی به پایان سال قطعا با حجم زیادی از کودکان خیابان در تهران مواجه خواهیم بود و با توجه به تکمیل ظرفیت و محدودیت مراکز غربال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار تهران از روند کند جمع آوری کودکان خیابانی

انتقاد استاندار تهران از روند کند جمع آوری کودکان خیابانی