مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-03حوادث

کشف 79 درصد سرقت ها در کردستان/30 باند سرقت در کردستان متلاشی شد


رییس پلیس آگاهی فرماندهی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه 79 درصد سرقت های به وقوع پیوسته در استان توسط پلیس کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله فاتحی در چهارمین قرارگاه استانی مبارزه با سرقت فرماندهی انتظامی استان کردستان، اظهار کرد: در 11 ماهه منتهی به بهمن ماه سال جاری 79 درصد سرقت ها در سطح استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد رشد کشفیات داشته ایم.

وی با بیان اینکه 54 درصد سرقت های به وقوع پیوسته در سطح استان در سنندج اتفاق افتاده است، افزود: 78 درصد سرقت ها در کردستان خرد بوده و تنها 22 درصد سرقت های به وقوع پیوسته جرائم قابل تامل هستند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: کیف قاپی، سرقت معازه و سرقت موتورسیکلت بیشترین سرقت های به وقوع پیوسته در استان هستند که بیش از 50 درصد این سرقت ها نیز کشف شده اند.

کشف 970 مورد سرقت در کردستان فاتحی یادآور شد: در طول ایام ذکر شده 130 مرحله رزمایش مبارزه با سرقت در سطح استان نیز انجام شده که منجر به کشف 970 انواع سرقت شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 140 سارق و مالخر دستگیر شده اند، بیان کرد: 30 باند سرقت نیز در این مدت متلاشی شده و اعضای آن شناسایی و دستگیر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 79 درصد سرقت ها در کردستان/30 باند سرقت در کردستان متلاشی شد

کشف 79 درصد سرقت ها در کردستان/30 باند سرقت در کردستان متلاشی شد